30 Aralık 2014 Salı

YILBAŞI AĞACI TASARIMLARI


Yeni yılda çam ağacı alma fikri bana hiç güzel gelmiyor.Satın almak yerine eldeki malzemeleri kullanarak farklı tasarımlarla yeni yıl ağacını yapmak çok daha hoşuma gidiyor. Farklı internet sitelerinde çok değişik tasarımlar bulabilir ve bunlardan örnekler alabilirsiniz. Benim de size fikir olarak verebileceğim iki güzel tasarımım var. Eğer siz de henüz ağaç almadıysanız bunları evinizde kolaylıkla yapabilirsiniz.


ilk tasarımımız evde atılmak için bulunan boş kolileri kullanarak yapabileceğiniz zahmetli, aynı zaman da çok şık bir tanesi. koliyi istenilen genişlikte şeritler halinde kesiyoruz. Kuruması için vaktiniz varsa bu şeritleri boyayabilirsiniz de. Ben birazını boyadım baktım uzun sürüyor bıraktım. 

Daha sonra şerit sayınıza bakarak üst üste koyduğunuzda küçük merdivenleri andıracak şekilde uçlarından orantılı olarak kesiyoruz. Ancak bu kesim gerçekten çok az olmalı.Benim çalışmamda 0,5cm civarında idi.Daha sonra da en alt şeritten başlayarak çok küçük açılar ile üst üste yapıştırıyoruz. En tepeye doğru gittikçe sarmallaştığını fark edeceksiniz. Son olarak da kurumasını bekleyip kuruduktan sonra da yılbaşı süsleri ile süslüyoruz.



 




İkinci tasarımım doktor arkadaşlardan. Sert bir çubuğu bir kolinin tam ortasına batırıyoruz. Bu bir tel de olabilir. daha sonra bildiğimiz Plastik eldivenleri şişirip alttan üste doğru çam ağacı görüntüsü vermeye çalışarak bağlıyoruz. Üzerini de yılbaşı süsleri ile süsledik mi hepsi bu kadar. 

 
Herkesin yeni yılı kutlu olsun...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder